joi, 3 iunie 2010

Hachiko:A Dog Story


Numai bun de plins,asta e tot ce pot sa spun! Sincer demult nu am mai plins asa la un film,chiar duceam dorul la ceva asa impresionant !

Very sad,but true !

Un film ca asta il bate de 100 de ori mai bine pe « Aavatar«, «Twilight » sau mai stiu eu ce parodii. Pacat ca oamenii azi nu mai stiu sa aprecieze un film bun.

Avem multe de invata de aici,uneori ciinii stiu sa iubeasca mai mult decit un om ! ce suflet poate avea micul animalut si cita iubire si speranta incape in el !

Defapt cind m-am asezat la film chiar mi-am pus in gind sa nu pling,dar la asa film poti sa ai si o inima de piatra ca oricum ti se rupe sufletul sa vezi o asa istorie ! Am plins juma de ora int-una,deja imi era ciuda pe mine ca l-am privit si nu ma pot opri din plins.

Recomand tuturor sa priveasca acest film ! Prea bun pentru a-l trece cu vederea!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu