luni, 28 iunie 2010

My immortal dream


De ce ai ramas acolo chip sters si neinteles?
Tu doar nu ai nevoie de mine,
Tu nu stii sa ma iubesti,
Tu nu vrei sa ma privesti,
Tu nu ma lasi sa te iubesc,
Tu nu vrei sa stii ca ma doare,
Tu nu ai suflet,
Tu nu vrei sa-mi stergi lacrimile,
Tu nu vrei sa stii ce e fericirea,
Tu nu stii ce inseamna sa te doara,
Tu nu stii cum inima imi tresare cind te aude,
Tu nu stii ca am fost toata a ta,
Tu nu stii ca eu pe tine te-am ales,
Tu nu stii ca te-am iubit si in vise,
Tu nu stii ca noptile mele au plins pentru tine,
Tu nu stii ca voi pleca din tine
si te voi arunca din mine.
Tu- sa stii ca eu nu vreau sa te mai stiu.
Sa stii ca m-am saturat sa iubesc un strain
Si totusi te iubesc,chiar daca tu nu ma iubesti,
Chiar daca tu nu ma vrei,eu tot te vreau,
Chiar daca nu ma visezi,eu tot sper,
chiar daca nu te doare,eu nu pot uita,
Chiar daca esti un strain,tot ai intrat in mine.
Daca as putea,te-as scoate din mine,
Te-as face un bulgare de cenusa
Si te-as arunca in vint,sa te duca in uitare.
Dar nu pot, pentru ca am un bulgare de inima
Si nu o pot scoate din piept.
O inima plina de tine.

Trebuie sa iesi din mine!Nu mai e loc pentru mine si cu tine. Simt deja m-ai imbolnavit. De ce mi-ai facut asta? De ce nu imi dai drumul? Vreau sa traiesc libera!
Ramai in lumea ta , eu nu mai am loc in ea,iar noaptea deja imi provoaca rau,nu o mai vreau.
Vreau sa te iubesc in razele soarelui,in bataia vintului.
te vreau ziua,nu noaptea. Te vreau mereu,nu doar o clipa. Te vreau numai pentru mine,nu doar o parte din tine.
Si daca nu ma poti iubi
Si daca nu ma vezi ziua
Si daca nu esti doar al meu,
Ramai acolo unde esti,
Nu te mai vreau la mine.
Mi-ai obosit gindurile si mintea,ramai asa gol-cum iti place tie.
Cu toata desfatarea ta,ramai cu noaptea ta si tot ce e in ea.
Eu deja am inghetat, ma duc acasa. Mi-ai plicitsit iubirea si mi-ai otravit dorinta.
Te vad atit de singur si in intuneric,defapt nici nu te mai pot vedea.
Cred ca asa e mai bine...
P.S:rindurile acestea le-am gasit undeva uitate:D de cind cu vacanta asta m-am apucat de rasfoit toata vechile mele "capodopere":))si am dat peste ea. Din cite imi aduc aminte cineva imi ranise atunci propriul amor:D!off..off..aminitrile astea:))

Un comentariu: