marți, 10 mai 2011

Nude...


Timp?Pentru ce?Pentru a sapa durerea in intuneric?Pentru a lega ochii si a merge mai departe?Timpul nu inseamna lumina,e doar timp.
Ma simt stearsa,am nevoie de ceva nou;o schimbare,un nou anturaj si noi fete.
Vreau sa ma pierd in multime,o multime de straini care pur si simplu merg si isi vad de viata lor,care nu intorc capul si nu adulmeca.
Chiar nu stiu ce sa spun,sunt prea agitata in interior.Dar cel mai rau e ca nu mai simt acea durere in suflet,nu mai arde ceva acolo in adincuri,ci pur si simplu se stinge incet si raman intacta la ce se petrece in jrul meu.Si asta nu e bine deloc.
Ma simt goala si vreau sa pling,dar culmea e ca nu pot-nu vor lacrimile.
Nu am pentru cine sau ce,desi as vrea.
Naivitatea mi-a murdarit sufletulsi trupul.Dar asta e,trecutul nu-l pot schimba cu nimic,ramane doar sa nu apas pe Repeat.
Vreau sa simt inima cum imi bate,ochii cum imi ard si capu cum imi ameteste de prea multa durere si fericire...Vreau sa simt...asta-i tot!

Un comentariu:

  1. Te inteleg atat de bine, am si eu o stare asemanatoare in ultimul timp. E parca as avea un gol pe care vreau cu tot dinadinsul sa-l umplu,dar nu stiu cum sau cu ce...

    RăspundețiȘtergere