vineri, 30 aprilie 2010

wellcome in to my world

Un blog. Aceasta a fost tema pe acasa la info.Nimic mai simplu mi-am zis cu 1 saptamina in urma si am si conceput blogul meu .Dar ma trezesc pe la miez de noapte ca nu stiu cu ce sa il incep.Prima postare-despre ce sa scriu ?

Am rasfoit toata saptamina pe bloguri renumite,pe google,am cautat pe unde m-a dus pe mina capul si tot in pana de idei.

Si acum iata-ma dupa 12 noaptea ca i-am dat o bucatica mica de suflet la bloguletzul meu !:D

Din start nu as putea spune ce si cind voi scrie,dar stiu ca mereu mi-am dorit un blog dar mi-a fost teama sa fac acest pas cind ma gindeam ca trebuie sa ma tin numai de el si sa fiu mereu cu muza in actiune.

Tot ce mai pot spune e ca ii urez ‘’Bun venit !’’ primei mele postari si sper sa iasa ceva bun din asta !

2 comentarii: